Jak kupować najnowsze suknie ślubne z Bridal Fashion Week

Spójrzmy prawdzie w oczy, zakupy sukni ślubnej mogą być czasem zniechęcające. Szczególnie jeśli szukasz tej jedynej sukni, którą ostatnio widziałaś na wybiegu podczas Bridal Fashion Week. Ale my jesteśmy tutaj, aby powiedzieć, że znalezienie swojej wymarzonej sukni nie musi być zadaniem niemożliwym do wykonania.

„Jedną z wielkich rzeczy w ślubie jest to, że kawałki prezentowane na Bridal Fashion Week są produkowane dla wartości komercyjnej”, mówi Micaela Erlanger, stylistka mody gwiazd i ślubnej. „Oznacza to, że to, co widzisz prezentowane będzie dostępne do zakupu przez konsumentów”.

Wygląd z wybiegu jest bardziej dostępny niż mogłoby się wydawać i istnieje wiele sposobów, abyś mogła dostać w swoje ręce idealną suknię. Aby poznać wszystkie sekrety, poprosiliśmy projektantów, kupców i ekspertów z branży ślubnej o podzielenie się wszystkim, co musisz wiedzieć o zakupach z wybiegu na wieszak.

Co to jest Bridal Fashion Week i kiedy się odbywa?

Nowojorski Tydzień Mody Bridal to wydarzenie branżowe, podczas którego projektanci i marki ujawniają swoje najnowsze kolekcje, dwa razy w roku, w październiku i kwietniu, pannom młodym, kupcom detalicznym i mediom. Jest to czas, w którym trendy są tworzone, a miłośnicy ślubu na całym świecie są w stanie uzyskać przedni rzut oka na przemysł mody ślubnej. Od dziś, nowe suknie ślubne są prezentowane wirtualnie, za pośrednictwem lookbooków wideo, kampanii redakcyjnych i nagranych wcześniej filmów.

Jak kupować najnowsze kolekcje

Jeśli widziałaś swoją wymarzoną suknię na wybiegu, możesz zadać sobie pytanie: Jak mogę ją kupić? Na szczęście istnieje zaskakująco wiele sposobów, aby kupić kolekcję z wybiegu, zarówno przed, jak i po jej wypuszczeniu na rynek.

Pokazy mody

Marki takie jak BHLDN, na przykład, oferują wstępne zamówienia na swoje suknie, podczas gdy inne marki organizują pokazy. „Najszybszym sposobem, aby panny młode mogły przymierzyć najnowszą kolekcję, jest wizyta na pokazie” – mówi projektantka Monique Lhuillier. „Organizujemy pokazy w naszych flagowych butikach zaraz po pokazie kolekcji, a następnie kolekcja podróżuje po całym świecie do naszych autoryzowanych sprzedawców detalicznych. Biorąc udział w pokazie, Panna Młoda otrzymuje ekskluzywny dostęp do nowej kolekcji, zanim trafi ona do sklepów w tym samym roku.”

Christy Baird, dyrektor kreatywny Loho Bride, również promuje korzyści płynące z zakupów na trunk show: „Wiele panien młodych nie zawsze rozumie, czym są pokazy trunk show, ale naprawdę są one najlepszym sposobem na zakup stylizacji, która właśnie została wysłana z wybiegu!”. Dodaje: „Przez jeden do dwóch tygodni, sklepy goszczą nowe pełne kolekcje, a nawet lepiej, oferowana jest zniżka.”

Micaela Erlanger radzi, że panny młode powinny być otwarte na bezpośrednią współpracę z wybraną przez siebie marką. „Kontakt z koordynatorem showroomu może być często wielkim wsparciem podczas procesu zakupowego. Zakupy sukien ślubnych to osobiste doświadczenie, a przekonasz się <że marki> są tam, aby pomóc, zarówno osobiście, jak i wirtualnie.”

Zakupy online

Oprócz pokazów trunk show, platformy e-commerce są następnymi najlepszymi opcjami do zakupu najnowszych sukien ślubnych runway. „Istnieją wspaniałe platformy e-commerce, które współpracują z szeroką gamą projektantów ślubnych. Moda Operandi i Net-a-Porter mają jedne z najbardziej wyszukanych i wyselekcjonowanych kolekcji. Sugeruję również, że jeśli projektant nie ma możliwości e-commerce, aby sprawdzić ich listę dystrybutorów i , gdzie sprzedają”, zauważa Erlanger.

Wiele marek musiało dostosować się do obecnych czasów i stworzyć nowe oferty online. Sarah Swann, dyrektor kreatywny w Amsale powiedziała Brides: „Amsale.com jest naszym ukochanym wirtualnym showroomem. To prawdziwie zintegrowana platforma e-commerce, która nie tylko oferuje suknie prosto z wybiegu, ale także zawiera naszą wirtualną usługę przymierzania, dzięki której przyszłe panny młode mogą przesłać swoje zdjęcie i zobaczyć, jak dana suknia wygląda na ich ciele.”

Ważne jest, aby zauważyć, że największym wyjątkiem są tutaj suknie couture, które są sprzedawane tylko w sklepie.

Jak uzyskać wygląd z wybiegu na osi czasu

Produkcja nowych kreacji ślubnych trwa średnio od trzech do sześciu miesięcy. Podczas gdy ten czas realizacji jest dość standardowy w całej branży, są pewne marki, które stały się kreatywne w swoich wydaniach.

Platforma e-commerce dla nowożeńców, Little L, gości marki ślubne, które zazwyczaj oferują wirtualne premiery na Instagramie. Kiedy kolekcja jest już dostępna, Little L przygotowuje ją do sprzedaży na swojej stronie internetowej lub na portalach społecznościowych. Współzałożycielka i dyrektor, Lily Dixey, twierdzi: „Chcieliśmy, aby podejście do zakupów ślubnych było bardziej przystępne, ponieważ uważamy, że w dzisiejszych czasach (w dobie mediów społecznościowych) panny młode chcą mieć najnowsze kolekcje znacznie wcześniej – szczególnie, gdy miały już przedsmak nowych kolekcji z wybiegu.”

Inne marki, takie jak BHLDN, David’s Bridal i Marchesa, skracają czas oczekiwania poprzez rozpoczęcie produkcji przed Bridal Fashion Week. „Zanim nasze suknie zostaną zaprezentowane na Bridal Fashion Week,” mówi przedstawiciel Marchesy, „są już w początkowej fazie produkcji”. Kaity Gaskill, kupiec ślubny w BHLDN, dodaje: „Mamy nasz proces produkcyjny ustawiony przed Bridal Fashion Week, aby zapewnić, że każdy dr

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *